Обслуговування клієнтів

https://www.funidelia.com.ua/uk/cart

Я отримав/ла не ті товари, що замовляв/ла

Ми приносимо свої вибачення, це могло статися через помилку при упакуванні на нашому складі або через те, що ми отримали товар з недоліками від виробника.

Щоб якнайшвидше вирішити проблему, ми просимо Вас зв'язатися з нами через свій акаунт і отримати відшкодування (в розділі повернень) або через контактну форму (нижче). Для пришвидшення процедури Ви повинні вказати/додати:

  • Номер товару
  • Номер замовлення
  • Фотографії штрих-коду товару, який не підійшов.

З допомогою цієї інформації ми зможемо перевірити всі дані і запропонувати Вам вирішення ситуації в найкоротші терміни.

Інші пов'язані питання та відповіді:
Top