Обслуговування клієнтів

https://www.funidelia.com.ua/uk/cart

Я отримав недокомплектований товар/деякі частини чи деталі товару відсутні

Нам жаль, що Ви отримали недокомплектований товар, ймовірно ми отримали його в такому вигляді від виробника.

Будь ласка, зверніться до нас через свій акаунт для подання запиту на повернення та вкажіть причину у віконечку щодо повернення чи просто використайте контактну форму, зазначену нижче. Для пришвидшення процедури, будь ласка, надайте нам таку інформацію:

  • Номер товару та вкажіть якої частини товару бракує.
  • Номер замовлення

Щойно ми отримаємо Ваш запит, ми сконтактуємось з Вами якнайшвидше з можливими варіантами вирішення ситуації. Якщо повернення буде погоджене, ми повернемо всю суму, що Ви оплатили за товар, окрім витрат на доставку, чи, якщо товар все ще є в наявності, ми надішлемо Вам новий товар. Для подачі запиту на повернення у Вас є 14 календарних днів з дати отримання замовлення.

** Важливо: Необхідно обов'язково повідомляти нас про відсутність деяких частин товару та Ваше бажання повернути товар до надсилання товару нам. Неповідомлення може спричинити відмову у поверненні.

Інші пов'язані питання та відповіді:
Top