Обслуговування клієнтів

https://www.funidelia.com.ua/uk/cart

Я отримав (ла) зіпсований чи пошкоджений товар.

Нам жаль, що Ви отримали товар в неідеальному стані, ймовірно ми отримали його в такому вигляді від виробника.

Будь ласка, зверніться до нас через свій акаунт для подання запиту на повернення та вкажіть причину у віконечку щодо повернення чи просто використайте контактну форму, зазначену нижче. Для пришвидшення процедури, будь ласка, надайте нам таку інформацію:

  • Номер товару та недоліки товару
  • Номер замовлення
  • Фотографію недоліків та зображення бірки чи штрих-коду.

Щойно ми отримаємо Ваш запит, ми сконтактуємось з Вами якнайшвидше з можливими варіантами вирішення ситуації.

Якщо повернення буде погоджене, ми повернемо всю суму, що Ви оплатили за товар, окрім витрат на доставку, чи, якщо товар все ще є в наявності, ми надішлемо Вам новий товар. Для подачі запиту на повернення у Вас є 14 календарних днів з дати отримання замовлення.

** Важливо: Необхідно обов'язково повідомляти нас про наявність недоліків товару та Ваше бажання повернути товар до надсилання товару нам. Неповідомлення може спричинити відмову у поверненні.

Інші пов'язані питання та відповіді:
Top